בימים האחרונים פורסם כי מתנהלת בקשה לתביעה ייצוגית נגד ביטוח ישיר בטענה לחידוש פוליסה שלא כדין
תביעה ייצוגית הוגשה נגד ביטוח ישיר בטענה כי חידשו פוליסת רכב מבלי ליידע את המבוטח. על פי הפרסומים ביטוח ישיר חידשו את פוליסת הרכב למרות שבחר הלקוח לבטח בחברה אחרת ולאחר בקשת ביטול הפוליסה והחזר הפרמיות ששולמו, ביטוח ישיר לא החזיר את הפרמיות בתוספת הצמדה וריבית.
בית המשפט קבע כי חידוש אוטומטי הוא תקין והבעיה היא באי מתן הודעה מסודרת ושליחת פוליסה למבוטחים. לפיכך, קבע בית המשפט כי התנהלותה של ביטוח ישיר בנושא זה היה לא תקין ובוצע בחוסר תום לב.
חשוב להבהיר כי מתן הודעה מסודרת ללקוח על ביצוע חידוש פוליסה הוא הכרחי.
מעוניינים לעשות סדר בביטוחים?
צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם אפשרות לערוך סדר בביטוחים. תהליך זה יעניק לכם תמונת מצב עדכנית ונכונה עבור המעטפת הביטוחית שלכם. התהליך יעזור לכם להבין את המעטפת הביטוחית הקיימת לכם, לשפרה במידת הצורך וכמובן להוזיל עלויות ביטוח.