עושים סדר במכירות ביטוח בטלפון

פורסם:

בימים האחרונים התפרסם חוזר מטעם משרד האוצר והממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון דורית סלינגר בו היא מחליטה בצעד גורף על הגבלות כדי לגרום לצמצום היקף המכירות הטלפוניות של חברות וסוכני הביטוח

התופעה הנפוצה בישראל היא אין ספור הצעות ושיחות טלפון ממוקדי מכירות לרכישת ביטוח בטלפון דרך סוכנות או חברות ביטוח. ההצעות לרכישת ביטוח מתבצעות על ידי אנשי מכירות לא מיומנים ובטח לא בעלי רישיון מתאים למכירת ביטוח. תופעה זו משפיעה רבות על שוק הביטוח וגורבת לכפילות ביטוח ומכירת מוצרי ביטוח שלא מתאימים לצרכי הלקוח.

בעקבות תלונות רבות מצד מבוטחים וגם סוכני ביטוח מיומנים כי תופעת מכירת ביטוח המתבצעת בצורה יזומה ללקוח פוטנציאלי שרירותי מבלי להתאים לצרכיו ולאופיו את מוצר הביטוח המתאים לו ומבלי לבדוק אם כבר קיים, לא יכול להמשך.

מוקדי המכירות אומנם לא יסגרו, אך יוטלו עליהם מגבלות אשר לדעת הממונה על הפיקוח במשרד האוצר ישים סדר בתופעה.

רכשתם ביטוח בטלפון יותר מפעם אחת? אולי יש לכם כפל ביטוחי!

אם רכשתם ביטוח בטלפון יותר מפעם אחת כמעט בוודאות שאתם משלמים על אותו ביטוח פעמיים. מוקדי המכירות בישראל מוכרים את פוליסת ביטוח תאונות אישיות לכל המעוניין וזאת מבלי לבדוק את צרכיו האישיים, אופיו ועיסוקו.

טיפ- בידקו עם מומחה ביטוח האם אתם משלמים כפול על ביטוחים דומים וניתן לחסוך בעלויות הביטוח החודשיות.

רוצים לעשות סדר בביטוחים?

צוות המומחים שלה רמרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לצור איתנו קשר ולערוך בדיקת ביטוח הכוללת: אפיון צרכי לקוח, מיפוי תיק הביטוח הקיים, איתור כפליות ובניית תיק ביטוח המותאם אישית למבוטח ולבני משפחתו.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם