סוכני ביטוח אשר עושים שימוש שוטף במסלקה הפנסיונית מביעים שביעות רצון גבוהה מאוד מחוויות השימוש, השירות של המסלקה ואיכות החומרים המתקבלים
בקרב סוכנים שאינם עושים שימוש במסלקה, עולה כי הסיבה העיקרית הם חסמים טכנולוגיים, הנובעים מאי הבנה לגבי הכניסה למערכת ומנגנוני אבטחת המידע.
כ-50% מהסוכנים שאינם עושים שימוש במערכת ציינו כי הם זקוקים להדרכה אישית על מנת להתחיל לפעול, כ-30% ציינו שהם נמצאים בשלבי התחלה של פעילות, כ-20% ציינו כי הם מקבלים את המידע לו הם זקוקים מחברות הביטוח ורק כ-10% ציינו סיבות אחרות לאי השימוש במסלקה.
טיוטת חוזר ייפוי הכוח שפורסמה לאחרונה מרחיבה בצורה משמעותית את המוצרים עליהם ניתן לקבל מידע באמצעות המסלקה. מדובר על בשורה מבחינת היועצים, שמרחיבים משמעותית את יכולתם לייעוץ מלא ללקוח ומשפרים את יכולתם של מערכי הייעוץ בבנקים והיועצים העצמאיים לתת פתרונות ללקוחות.
מעבר למוצרים הפנסיוניים הורחב ייפוי הכוח גם למוצרי ריסק ומוצרי אובדן כושר עבודה. עדכון החוזר בוצע לאחר כשנתיים מפרסומו הראשון ובעקבות הערות שהתקבלו משחקנים שונים בענף.
בימים אלה החלה המסלקה הפנסיונית להפעיל שירות להעברת ייפוי כוח מסוכנים ויועצים לגופים מוסדיים.
רוצים לקבל שירות מקצועי ממנהל פיננסי בכיר שיודע לנצל את יתרונות המסלקה?
השאירו פרטים באתר המרכז הישראלי לחסכון ואנו נשוב אליכם עם הכוונה מקצועית בנוגע לכספים שלכם ובנוגע לביטוחי הבריאות שלכם.