מי מספר אחת? משרד האוצר פרסם שביעות רצון מחברות הביטוח

פורסם:

משרד האוצר פירסם מדד שירות לחיסכון הפנסיוני הבודק את השירות בחברות באפיקי חסכון כגון קרנות פנסיה, קופות גמל וביטוח חיים

משרד האוצר פירסם סקר שביעות רצון של לקוחות מהשירות של חברות הביטוח ובתי ההשקעות בקרנות פנסיה, קופות גמל וביטוח חיים. המדד משקף את רמת שביעות רצון העמיתים מרמת השירות הניתן להם על ידי הגופים המוסדיים בישראל.
לצורך בניית המדד, גיבשו באגף שוק ההון באוצר שאלון מפורט שאמור למדוד את השירות. יותר מ-12 אלף לקוחות נשאלו שאלות בתחומים כגון מהירות הטיפול, כמה קונטקטים טיפלו בך, מקצועיות ועוד.
מנתוני האוצר עולה כי הפרמטר החשוב ביותר לחוסך הישראלי הוא שירות קצר וענייני, שניתן על ידי איש שירות אחד. כלומר המצב המוכר שבו הלקוח עובר מנציג לנציג פוגע בציון השירות של הגופים. הציון שקיבלו הגופים המוסדיים הוא על סקלה של בין 1 ל-100 נקודות.
באוצר ציינו כי המדד בא לעזור לחוסכים כאשר הם באים לבחור היכן ינוהל החיסכון הפנסיוני שלהם. זהו מדד נוסף לצד הפרמטרים החשובים בבחירת חיסכון פנסיוני שהם תשואה (אף שמדובר בתשואת העבר) ודמי ניהול.
ראוי לציין כי בעוד שבין האפיקים השונים יש שוני בשלושת המקומות הראשונים, הרי שאת המקום האחרון בציון השירות מאכלסת חברת הפניקס.
בתחום השירות בביטוח חיים תפסה את המקום הראשון חברת ביטוח ישיר, אחריה חברת הראל ולאחריה חברת מגדל.
יש לציין שלחברת "ביטוח ישיר" אין ולו עשירית מכמות הלקוחות של חברת "הראל" בעלת נתח שוק גדול בהרבה ועל כם מיקומה הגבוה בשירות לקוחות הגבוה נחשב להישג מכובד ביותר.
בתחום קופות הגמל נמצאת במקום הראשון חברת ילין לפידות, לאחריה אלטשולר שחם, ולאחר מכן IBI.
בתחום קרנות הפנסיה נמצאת במקום הראשון חברת אלטשולר שחם, לאחריה מיטב דש ולאחר מכן הלמן אלדובי.

 

מעוניינים לקבל את השירות הטוב ביותר שניתן לקבל?

המרכז הישראלי לחסכון עוזר לציבור בהתנהלות מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות. אנו דואגים לשפר לכם תנאים, לספק לכם מחירים הוגנים ולהתעקש על כל פרט ופרט משמעותי בחסכון הפנסיוני, בביטוחי הבריאות ובהשקעות.
רוצים ליווי אישי מול הגופים הללו וללא עלות? השאירו פרטים באתר זה ונציג מטעמנו יחזור אליכם

 

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם

תפריט נגישות