לקוחות הבנקים מתעוררים: 5,000 פניות ותלונות ב- 2013

פורסם:

בנוסף התקבלו כ-1,500 תלונות בדבר סכסוך קונקרטי בין הלקוח לבנק, וכ-3,500 פניות לקבלת מידע על זכויות צרכניות

מסוכסכים עם הבנק? אתם לא לבד. הפיקוח על הבנקים בישראל טיפל במהלך 2013 במספר פניות מכובד של לקוחות: כ-5,000 פניות ותלונות בכתב, מהן כ-1,500 תלונות בדבר סכסוך קונקרטי בין הלקוח לבנק, וכ-3,500 פניות לקבלת מידע על זכויות צרכניות, שאלות בדבר מדיניות הפיקוח ובירורים שונים. בנוסף, ניתן מענה למספר מרשים של למעלה מ-21 אלף פניות טלפוניות.

התערבות הפיקוח הביאה תאגידים בנקאיים לשלם ללקוחותיהם סך כולל של כ- 5.3 מיליון שקלים, מהם 1.5 מיליוני שקלים במסגרת תלונות פרטניות, והיתר בעקבות תהליכים רוחביים שבוצעו בעקבות המידע שעלה מהטיפול בתלונות.

אם גם אתם שותפים לתחושה שאפשר לקבל שירות מקצועי ויעיל יותר מזה שמציעים הבנקים בנוגע לתכניות חסכון והשקעות, תדעו שקיימת אלטרנטיבה. יותר ויותר אנשים החליטו לנהל את כספיהם בדרך חכמה ומשתלמת דרך "המרכז הישראלי לחסכון" המעניק שירות אישי לכל לקוח. במסגרת השירות ניתן ליווי והדרכה בכל הקשור לקבלת החלטות פיננסיות בעלות משקל הנבחנות בדרך מקיפה על ידי אנשי מקצוע בכירים ומנוסים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם

תפריט נגישות