מחירים הגבוהים ברשתות השיווק נובעים מפערים הנוצרים בין המחיר הסיטונאי לבין המחיר לצרכן שנאלץ לשלם יותר
יקר לכם בסופר? חוששים להגיע לחשבון בקופה? לא מבינים איך מספר מוצרים קטן מגיע לסכום סופי כל כך גבוה? אתם לא לבד. מרבית הישראלים מוותרים על חלק ניכר מפירות הקיץ בעקבות המחירים הגבוהים הניתנים ברשתות השיווק .
לפני 3 שנים הייתה זו דפני ליף שהחלה מחאה חברתית כנגד יוקר המחייה. היא זיהתה שקשייה הכלכליים אינם ייחודיים לה ושכלל הציבור סובל מאותה הבעיה. הציבור יצא לרחובות במטרה ברורה: לגרום לממשלה לעשות מעשה ולפעול לטובת אזרחיו.
הממשלה הנבחרת, בהנהגתם של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר האוצר, יאיר לפיד, הקשיבה לציבור כשחרטה על דגלה להוריד את יוקר המחיה. אלא שכוונות לחוד ומציאות לחוד, התכנית הכלכלית שנהגתה נפגשה במציאות סבוכה ובעייתית שלא אפשרה לממש הורדת מחירים.
המחירים הגבוהים ברשתות השיווק ממשיכים להכביד על כיסנו. הפערים ככל הנראה נוצרים בין המחיר הסיטונאי לבין המחיר לצרכן, אך בעיה זו אינה בשליטתו של האזרח הקטן וכך הוא נאלץ לחטט את רגליו בחיפוש אחר רשתות שיווק זולות המתאימות ליכולתו הכלכלית, חיפוש המתגלה במקרים רבים כלא פשוט מאחר והכול יקר. מסתמן שהפתרון נמצא במקום אחר.
המרכז הישראלי לחסכון מסייע למשקי בית בישראל, בעלי הכנסות נמוכות וגבוהות כאחד, לנהל את כספיו בשיטה ייחודית המרווחת עבורו את הדוחק הכלכלי.
נשמח לעמוד לרשותכם בהכוונה מקצועית שתייעל עבורכם את המעטפת הפיננסית הכוללת באמצעות מתן פתרונות אפקטיביים ובתכנון לטווח ארוך.