טיפים לחוסך הפנסיוני המתחיל

פורסם:

משנת 2008 מונהג בישראל חוק פנסיה חובה, לפיו כל עובד שכיר במשק זכאי להפרשת כספים למטרות ביטוח פנסיוני. מכיוון שעבור רבים מכם, ההתנהלות אל מול הגופים המנהלים עבורכם את החיסכון הפנסיוני, הינה חדשה ולא מוכרת, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות מעשיות אשר יסייעו לכם להבין יותר בתחום הפנסיוני.

ידע זה כוח!

רגע לפני שאתם בוחרים באיזה מוצר פנסיוני תחסכו את כספכם, לימדו היטב את כל מסלולי החיסכון המוצעים לכם באחד מאפיקי החיסכון הפנסיוני הכוללים את קרנות הפנסיה השונות, קופות גמל וביטוח מנהלים. לכל אחד מאפיקי החיסכון יתרונות וחסרונות אותם חשוב שתכירו עוד בתחילת הדרך. את הידע המקצועי תוכלו למצוא בין היתר במאמרי התוכן העומדים לרשותכם באתר זה.

התשואה היא זו העושה את ההבדל!

כיום, עומדת בפני כל אחד ואחת מכם האפשרות לבחון את התשואה המצטברת בכל אחד מהמוצרים הפנסיונים המוצעים לכם, וזאת בהתאם לתקופות זמן הכוללות בתוכן את 12 החודשים האחרונים, שלוש השנים האחרונות ואף החמש השנים האחרונות. נתונים אלו מאפשרים לכם לבצע השוואה בין המוצרים הפנסיונים השונים ובהתאם לממוצע התשואות לקבל את ההחלטה הרווחית ביותר עבורכם. כמו כן, מומלץ לבחון מהי רמת הסיכון באמצעותה הושגה התשואה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

אל תהססו לנהל משא ומתן בנוגע לדמי הניהול

כחוסכים מתחילים, הגופים המנהלים עבורכם את החיסכון הפנסיוני ינסו למנוע מכם מלנהל עימם משא ומתן בנוגע לגובה דמי הניהול השנתיים. ברוב המקרים, ככל שגובה החיסכון החודשי שלכם הינו גבוה יותר, כך ישנו סיכוי שתוכלו ליהנות מדמי ניהול מופחתים מהמונהג בשוק. במקביל, התחרות בין הגופים המנהלים את כספי הפנסיה של כולנו, מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו לנהל משא ומתן בנוגע לגובה דמי הניהול.

זכרו– דמי הניהול נקבעים בהתאם לגובה ההפקדה החודשית שלכם ובהתאם לחיסכון אותו צברתם לאורך זמן, ולכן, לחוסך המתחיל מומלץ למקד את המשא ומתן בכל הנוגע לדמי הניהול מרכיב ההפקדות השוטפות.

הכוונה אישית לבחירת מסלול חיסכון פנסיוני אופטימאלי

כגוף מקצועי מוביל בכל הנוגע למתן שירותי לווי והכוונה בתחומי ההשקעות והחיסכון, אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון, מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם, מגוון רחב של שירותים בכל הנוגע לבחירת מסלולי חיסכון פנסיוני. בנוסף, אנו מעמידים לרשותכם מגוון רחב של מאמרי תוכן ומידע מקצועי אודות אפיקי החיסכון השונים העומדים לרשותכם בתחומי החיסכון הפנסיוני. כל המאמרים המקצועיים באתר הינם נגישים ובחינם לכל אחד ואחת מכם.

 

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לכללי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם