הראל תפצה את מבוטחי שירביט בעקבות דליפת מידע באירוע הסייבר של 2020

פורסם:

בית המשפט המחוזי מרכז-לוד אישר את פסק הדין להסכם הפשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד חברת שירביט, בעקבות פריצת סייבר שביצעה קבוצת האקרים Black Shadow בסוף נובמבר 2020. האירוע גרם לדליפת מידע אישי של לקוחות שירביט, וכתוצאה ממנו הוגשו מספר תובענות כייצוגיות בגין כשל באבטחת מידע.

הסכם הפשרה שהושג, אליו הצטרפה הראל חברה לביטוח, אשר רכשה את הפעילות הביטוחית של שירביט ביולי 2021, כולל פיצוי כספי בסך 500 שקלים לכל לקוח שנחשף מידע רגיש. סך הפיצויים הכולל צפוי להגיע ל-3.4 מיליון שקלים. בנוסף, הראל תשלם 1.4 מיליון שקל לקרן לתובענות ייצוגיות, כך שסך כל הסכום המפוצה יעמוד על כ-4.8 מיליון שקלים.

הסדר הפשרה, שנחתם לאחר הליך גישור, מהווה פתרון למחלוקות המשפטיות שהיו בין הצדדים מאז גילוי פריצת הסייבר. החברה הצהירה כי יישום ההסכם לא צפוי להשפיע באופן מהותי על מצבה הפיננסי.

המבוטחים שפרטיהם דלפו יכולים להגיש בקשות לפיצוי כספי בהתאם להסכם הפשרה, ובכך לקבל פיצוי על הנזק שנגרם להם בעקבות האירוע.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם

תפריט נגישות