הראל מציגה: מסלולי השקעה עוקב מדד גמיש

פורסם:

גישת הניהול הפסיבי אשר צברה תאוצה בשנים האחרונות, מבוססת בעיקר על מעקב אחר מדדים מובילים ממגוון תחומים, ביניהם ניתן להבחין בתחומים: מניות, אג"ח, מט"ח ועוד.

חברת הביטוח הראל מציגה מסלולי השקעה מחקי מדד במספר מוצרי חיסכון והשקעה. המסלולים מתאימים לכל חוסך ומשקיע המעוניין בחשיפה למניות ולאג"ח העוקבים אחרי תוצאות המדד. מוצרי החיסכון אשר מעניקים לכם אפשרות להשקיע ולחסוך במסלולי עוקבי מדד הם: קרן פנסיה מקיפה, קרן פנסיה כללית, קופת גמל הראל, קרן השתלמות הראל ועוד.

עיקרי מדיניות ההשקעה במסלולים אלו לא יפחתו מ- 75% ולא יעלה על 100%. כמו כן, נכסי המסלול יעקבו אחר מדדי מניות או אג"ח ממשלות, או שילוב ביניהם, ולכל הפחות בשלושה מדדים כאמור. יתרת הנכסים יושקעו בנגזרים המשמשים לגידור, במזומנים ובפיקדונות שהופקדו לתקופה שאינה עולה על 12 חודשים ממועד הפקדתם.

חשוב לזכור כי עקיבה אחרי מסלולי מחקי מדד יכולים להיות חשופים לסיכוני מטבע! חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום טרם קבלת החלטה על חיסכון והשקעה במסלול זה.

לפניכם מדיניות ההשקעה הצפויה לשנת 2024

מעוניינים להשקיע ולחסוך במסלולי עוקבי מדד?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לקבל הכוונה פיננסית מקצועית אשר תיתן לכם תמונת מצב רחבה על כל ההשקעות והחסכונות הכי משתלמים בזמן הנוכחי. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשרותכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם