הראל והפניקס ממשיכות להוביל את מדד הרווחיות של חברות הביטוח

פורסם:

בשבוע האחרון התפרסמה כתבה באתר the marker אשר הצביע על התקדמות בשווי החברות. החברה המפתיעה היתה חברת הביטוח הפניקס שהצליחה להדביק את הפער אל מול חברת הביטוח הראל אשר מובילה בגאון את מדד הרווחיות של חברות הביטוח בשנים האחרונות

על פי הנתונים שהתפרסמו הראל חברה לביטוח מובילה את מדד הרווחיות ונסחרת לפי 5.1 מיליארד ש"ח וממש אחריה נמצאת חברת הביטוח הפניקס עם רווחיות של 4.9 מיליארד – נתונים מרשמים מאוד.

על פי הנתונים אלה, ניתן ללמוד שחברות הביטוח הראל והפניקס קבעו מדד רווחיות חדש וזאת לאחר שחברת מגדל שהיתה הרווחית בעבר, בזכות היתרון שלה בניהול חיסכון ארוך הטווח (פנסיה, ביטוחי מנהלים וכו') נקע אי שם באמצע. כיום היא נמצאת במקום השלישי עם פער די גדול מהמקום השני עם רווחיות של 3.3 מיליארד ש"ח בלבד.

על פי הנתונים ניתן להבין כי ניהול נכון של חברת ביטוח מתבטא ברווחיות שלה וביכולת הדי עקבית להשאר בטופ הרשימה. על פי הנתונים הללו ניתן ללמוד כי מרבית הלקוחות נוהרים לחברות הביטוח המובילות את שוק הביטוח.

בין החברות המאכזבות ביותר בשוק הביטוח ניתן למצוא את חברת הביטוח כלל וחברת הביטוח מנורה הסוגרות את הרשימה מבין חברות הביטוח הגדולות.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לכללי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם