קבוצת הראל הודיעה כי היא ממזגת את פעילות הביטוח של חברת הבת דקלה להראל ביטוח. דקלה מתמחה בביטוחי בריאות שמהווה את מנוע הצמיחה של הראל בשנתיים האחרונות. ומדוע במוקדי השירות של הראל לא משתפים פעולה עם תהליך המבדק הפנסיוני?
חברת הביטוח הראל הודיעה היום כי החליטה להשלים את שילוב פעילות הביטוח של חברת הבת דקלה לתוך הראל ביטוח. הפעילות הביטוחית של דקלה תמוזג בפעילות הראל ביטוח כחלק מהאסטרטגיה העסקית למינוף יתרונותיה של קבוצת הראל ואיחוד כלל הפעילויות בתחום הבריאות תחת קורת גג אחת.
הראל ביטוח מבצעת, כבר כיום, את כל פעילות ניהול ההשקעות, האקטואריה, ניהול תביעות השיניים ופניות הציבור של דקלה. בהודעה ציינה הראל כי "דקלה תמשיך ותנהל את הפעילויות הקיימות כיום בתחום מתן שירותי תפעול, ניהול תביעות (קיימות וחדשות) ומכירת מוצרים עבור שירותי בריאות כללית, בהתאם לדרישות הנהלת שירותי בריאות כללית ובתיאום מלא איתה. זאת בכפוף להוראות הרגולציה הנוכחית, תוך היערכות לשינויי רגולציה אפשריים".
עוד בהראל: לאחרונה החלה התעוררות בקרב הציבור לבצע "מבדק פנסיוני" אשר משמעותו בדיקת המעטפת הביטוחית הכוללת בדגש על מחירי הפרמיות והכיסויים הנלווים. מבוטחים מטלפנים מיוזמתם לחברות הביטוח ומבקשים את הפירוט המלא בנוגע לפוליסות שברשותם ומוודאים שהמחירים הניתנים להם הוגנים ביחס למה שהם מקבלים.
חברות הביטוח ובניהן הראל אינן מתלהבות מהמהלך המתגבש ולעיתים מערימות קשיים על המבוטחים המבקשים להיעזר באיש מקצוע שיבדוק עבורם את תנאי הביטוח. בשנה האחרונה הצליחו מבוטחים רבים לשפר את תנאי הביטוח שבשרושתם ומגמה זו צפויה להימשך ככל שהציבור יכניס למודעות את האפשרות להוזיל את המחירים.
רוצים לבדוק האם המחירים שאתם משלמים על ביטוחי הבריאות יקרים מידי?
המרכז הישראלי לחסכון מעניק לציבור "מבדק פנסיוני". אנשי מקצוע מטעם החברה יבדקו עבורכם, ללא עלות, את המעטפת הביטוחית שברשותכם, על המחירים והכיסויים ויוודאו עבורכם שהמחירים הקבועים הנגבים מכם הוגנים ואינם מופרזים.
השאירו פרטים באתר זה ונציג מטעמנו יחזור אליכם.