דו"ח הממונה על אגף שוק ההון, ביטוח וחסכון במשרד האוצר לשנת 2013 מציג תוצאות מעניינות הנוגעות לדרך בה הציבור מעדיף לרכוש ביטוחים. הבשורה חד משמעית: רוב הציבור מבין את הצורך בסוכן ביטוח
אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר פרסם את דוח הממונה לשנת 2013 במרכזו נושאים מעניינים: האחד הוא מדרג חברות הביטוח המבוסס על תלונות הציבור שהוגשו ביחידה לפניות הציבור המשקף את אופן טיפול חברות הביטוח במבוטחיהם במגוון נושאים ובכללן מימוש זכויות לפי תנאי פוליסות ביטוח ושירות לקוחות.
מן הממצאים עולה שחברות הביטוח שומרה, ביטוח חקלאי, הראל, מגדל והכשרה טיפלו טוב יותר בתלונות מבוטחים.
עוד עולה ש- 10% בלבד מהציבור מעדיפים לרכוש פוליסות ביטוח בשיטת הביטוח הישיר מה שנותן תמונה עדכנית למצב השוק: רוב הציבור מבינים את הצורך ההכרחי בסוכן אישי מטפל.
רוצים להבין לעומק את ההבדל בין ביטוח ישיר לבין ביטוח איכותי ואחראי עם סוכן?
צוות המרכז הישראלי לחסכון ישמח להשיב לכל שאלותיכם הנוגעות לנושא חשוב זה ולהכווין אתכם גם בנושאים כלכליים נוספים כגון: קרנות השתלמות, קופות גמל, השקעות וחסכונות.