הציבור לא יודע איך עושים ביטוח נכון ומשלם את המחיר: שליש מתביעות פוליסת ביטוח סיעודי ב- 2013 נדחו

פורסם:

משרד האוצר פרסם נתונים מדאיגים המצביעים על כך שכ- 34% מהתביעות שהוגשו על ידי מבוטחים פרטיים בתחום הסיעוד לא כובדו. המרכז הישראלי לחסכון ילמד אתכם איך לעשות ביטוח באופן בטוח

רכישת ביטוח סיעודי אינו דבר שאפשר לעשות בקלות דעת. בכדי לקבל את מה שמגיע במידה שנזקקים צריך סוכן מקצועי ואחראי שידקדק בפרטים הקטנים וידאג ללקוחותיו. אלא שהציבור הישראלי מתרשל, עושה ביטוחים בלא מחשבה לטווח ארוך ומופתע לאחר מכן לגלות שהביטוח ברשותו נדחה.

משרד האוצר פרסם השבוע נתונים המצביעים על מצב בעייתי בנוגע לתחום הביטוח הסיעודי. כ- 34% מהתביעות שהוגשו על ידי מבוטחים פרטיים בתחום הסיעוד לא כובדו.

ביטוח סיעודי מטרתו לאפשר למבוטח הסיעודי ולבני משפחתו להתמודד עם כל צרכי הטיפול הקשה והמורכב, ביו השאר נקבע במעמד עשיית הביטוח האם תשולם קצבה חודשית למבוטח או שלחילופין הוא יקבל תשלום חד פעמי עבור הוצאות הטיפול והסיעוד.

הנתונים המדאיגים אותם פרסם משרד האוצר מוכיחים על רשלנות בעשיית הביטוח החשוב. אין מקום לטעויות בנושא חשוב מסוג זה. אילו היו המבוטחים פונים לאנשי המקצוע הנכונים אף חברת ביטוח לאהייתה דוחה אותם ברגע האמת.

רוצים לדאוג לעתידכם בעשיית ביטוח סיעודי בדרך נכונה ואחראית?

המרכז הישראלי לחיסכון ישמח לסייע לכם במטרה זו ויפרוס בפניכם מגוון רחב של שירותי הכוונה בכל הקשור לתחום הביטוח הסיעודי בישראל

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם

תפריט נגישות