החברות שזכו לנתונים גבוהים מהממוצע במתן שרות ומיעוט תלונות הן: מגדל, הראל, כלל, הפניקס ואליהו.
דו"ח שהתפרסם על ידי הממונה על שוק ההון מציין את כמות התלונות שהוגשו ליחידה לפניות הציבור בשנת 2011. ציון גבוה בדו"ח מלמד על ריבוי תלונות מוצדקות כאשר הציון מתחשב ביחס היקף הפעילות של החברות בכל תחום בביטוח.
החברות "שזכו" להוביל את הדו"ח בצד הגרוע ובהפרש מאוד גבוה מהחברות האחרות הנן: ביטוח ישיר בעלת ציון של 4.37 ושירביט בעלת ציון של 4.26. לצורך המחשת הפער העצום בין חברות אלו לחברות אחרות, החברה הבאה בתור -הכשרה- בעלת ציון של 1.81.
הציון הממוצע בדו"ח היה 1. ציון אשר היה גרוע מהממוצע ניתן לחברות הביטוח הבאות ובסדר מהגרוע ביותר לגרוע פחות: ביטוח ישיר, שירביט, הכשרה ביטוח, חברת דקלה שבבעלות הראל, מנורה, איילון, כלל בריאות וחברת AIG.
החברות שזכו לציון טוב מהממוצע הנן: כלל, הפניקס, אליהו, מגדל, הראל, שומרה, שלמה וביטוח חקלאי.